UAB „SIROWA Vilnius“ PIRKIMO – PARDAVIMO TAISYKLĖS
BENDROSIOS NUOSTATOS
Šios pirkimo-pardavimo taisyklės nustato Pirkėjo ir Uždarosios akcinės bendrovės „SIROWA Vilnius“ : Eišiškių pl. 8A,Vilnius, LT-02184, Lietuva; įmonės kodas: 111686053 (toliau – Pardavėjas) tarpusavio teises bei pareigas, Prekių įsigijimo ir apmokėjimo tvarką, Prekių pristatymo ir grąžinimo sąlygas bei reguliuoja kitus su Prekių pirkimu-pardavimu susijusius klausimus.
Pardavėjas Tinklapyje suteikia Pirkėjams galimybę išsirinkti ir užsakyti (pateikiant Prekių užsakymą), taip pat, sudaryti Sutartį dėl Prekių įsigijimo.
Taisyklės yra taikomos, kai Pirkėjas bet kokiu būdu ar forma naudojasi Parduotuve: susipažįsta su Tinklapyje siūlomų prekių asortimentu, rengia Prekių užsakymą, pateikia Asmens duomenis, Asmeninę informaciją ar kitus duomenis, vykdo užsakytų Prekių apmokėjimą, priima Prekes, skaito Parduotuvėje esančią informaciją ir/ar atlieka bet kokius kitus veiksmus, susijusius su naudojimusi Parduotuve ir (ar) ten Pardavėjo teikiamais pasiūlymais.
Pateikdamas užsakymą dėl Prekių įsigijimo ir išreikšdamas savo sutikimą pažymint atitinkamą laukelį (checkbox) su tekstu „Su tinklapio pirkimo-pardavimo taisyklių dokumentais susipažinau, įskaitant Prekių pirkimo pardavimo taisykles ir Privatumo politiką, taip pat sutinku su jų sąlygomis ir įsipareigoju jų laikytis.” (ar analogišku tekstu, išreiškiančiu Pirkėjo valią), Pirkėjas besąlygiškai patvirtina, jog jis turi teisę pirkti Prekes Tinklapyje ir sudaryti Sutartį dėl Prekių įsigijimo, taip pat, kad visi jo pateikti duomenys yra teisingi, Sutartis yra sudaroma laisva valia, Pirkėjas susipažino su visomis šių Pirkimo – pardavimo taisyklių sąlygomis.
SĄVOKOS
Asmeninė informacija – visa ir bet kuri informacija (asmens duomenys) apie Pirkėją, kuri leidžia jį identifikuoti, įskaitant vardas, pavardė, adresas, elektroninio pašto adresas ar telefono numeris, taip pat kita su Pirkėju susijusi informacija;
Pirkėjas – bet kuris Tinklapio lankytojas, kuris užsako ir perka ar sudaro Sutartį dėl prekių įsigijimo su Pardavėju Tinklapyje, pateikdamas Prekių užsakymą ar sudarydamas Sutartį šiose Taisyklėse numatyta tvarka.
Prekės – visos ir bet kurios Parduotuvėje siūlomos įsigyti Prekės, kurias Pirkėjas gali įsigyti pateikdamas Prekių užsakymą ir sudarydamas Sutartį dėl Prekių įsigijimo šiose Taisyklėse numatyta tvarka.
Pardavėjas arba Bendrovė, arba Duomenų valdytojas, arba mes, arba mus, arba mūsų – Uždaroji akcinė bendrovė „SIROWA Vilnius“: Eišiškių pl. 8A,Vilnius, LT-02184, Lietuva; įmonės kodas: 111686053.
Sutartis – Prekių pirkimo-pardavimo sutartis, sudaryta tarp Pardavėjo ir Pirkėjo pagal Tinklapyje ir (ar) Taisyklėse pateiktą Prekių pirkimo-pardavimo tvarką. Sutartį sudaro Paslaugų užsakymas, kurį Pirkėjas pateikia Pardavėjui per Tinklapį, Taisyklių ir kitų Tinklapyje pateikiamų dokumentų, įskaitant Privatumo politikos, nuostatos su visais vėlesniais pakeitimais ir (ar) papildymais.
Taisyklės – šios Prekių pirkimo – pardavimo taisyklės, kurių neatsiejama dalis yra Privatumo politika.
Tinklapis – elektroninės parduotuvės internetinis tinklapis, kuriame vykdoma Prekių prekyba, pasiekiamas interneto adresu www.pulsaar.lt, kurios valdytojas yra Pardavėjas.
Vartotojas – Pirkėjas, kuris yra fizinis asmuo, sudaręs Sutartį vartojimo tikslais, t. y. tikslais, nesusijusiais su jo verslu, prekyba, amatu ar profesija.
PREKIŲ UŽSAKYMAS
Pateikti Prekių užsakymą Tinklapyje gali bet kuris Pirkėjas, Prekių užsakymo patvirtinimo formoje pateikęs Asmeninę informaciją bei atitinkantis bent vieną iš žemiau nurodytų požymių:
yra fizinis asmuo, sulaukęs pilnametystės (aštuoniolikos metų amžiaus ir daugiau), kurio veiksnumas nėra apribotas taikytinų teisės aktų nustatyta tvarka arba nepilnametis nuo keturiolikos iki aštuoniolikos metų amžiaus, turintis tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, jei yra emancipuotas; arba
yra juridinis asmuo, atstovaujamas asmens, veikiančio pagal jo steigimo dokumentus arba;
yra aukščiau nurodytų asmenų tinkamai įgaliotas atstovas, pateikęs dokumentą, patvirtinantį teisę veikti tokio fizinio ar juridinio asmens vardu (įgaliojimas, prokūra ir pan.).
Visos Sutartys dėl Prekių pirkimo Tinklapyje sudaromos lietuvių kalba. Pateikdamas užsakymą Pirkėjas patvirtina, jog susipažino su visomis esminėmis Sutarties sąlygomis bei su jomis sutinka. Apie užsakymo patvirtinimą Pirkėjas informuojamas el. laišku, kuriame matomi užsakymo duomenys. Užsakymo informaciją taip pat galima atsispausdinti.
Norint sudaryti Sutartį dėl Prekių įsigijimo, atlikdamas Tinklapyje nurodytus techninius veiksmus, taip pat sekdamas Tinklapyje pateiktais pranešimais ir (ar) nuorodomis, Pirkėjas turi pateikti Pardavėjui Prekių užsakymą:
pasirinkti vieną ar kelias Tinklapyje siūlomas Prekes ir paspaudus Tinklapio nuorodą „Įdėti į krepšelį“, tokiu būdu įtraukti jas į (formuoti) savo Prekių krepšelį. Pardavėjas neatsako, jei Tinklapyje nurodytos prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais neatitiks realios prekių spalvos, formos ar kitų parametrų dėl Pirkėjo naudojamo techninio įrenginio ypatybių ir (ar) nustatymų;
užbaigus formuoti Prekių krepšelį, t. y. iš Tinklapyje siūlomų Prekių pasirinkus visas pageidaujamas įsigyti Prekes, paspausti Tinklapio ikoną su Prekių krepšelio ženklu, dėl ko Pirkėjas bus nukreipiamas į kitą Tinklapio langą, kuriame galės peržiūrėti savo pasirinkimus (užsakymo duomenis) bei patvirtinti Pardavėjui pateikiamą Prekių užsakymą.
Pirkėjo vardu pateikiamas Prekių užsakymas, prieš Pardavėjui jį apdorojant ir patvirtinant apie priėmimą vykdyti, turi būti Pirkėjo patvirtinamas, paspaudus Tinklapio nuorodą „Mokėti dabar“ (ar analogišką nuorodą, išreiškiančią Pirkėjo valią). Patvirtintas Prekių užsakymas reiškia, kad užsakymas yra pateiktas Pardavėjo apdorojimui.
Iki tol, kol bus paspausta Tinklapio nuoroda „Mokėti dabar“, Pirkėjas turi galimybę keisti jo Prekių krepšelyje įvestus ir išsaugotus duomenis, ištaisyti klaidas, taip pat keisti pasirinktas Prekes (pašalinti, įtraukti naujas Prekes, nurodyti kitą Prekių kiekį ir pan.).
Prieš patvirtinant Prekių užsakymą nuorodos „Mokėti dabar“ paspaudimu, Pirkėjas turi pasirinkti vieną iš Tinklapyje nurodytų ir prieinamų apmokėjimo būdų (Taisyklių 4.6 punktas), bei pateikti visą Tinklapyje nurodytą informaciją, jeigu tai reikalinga.
Pirkėjui atlikus Taisyklių 3.3, 3.4, 3.6 punktuose nurodytus veiksmus, išreiškiama Pirkėjo valia, laikantis Taisyklių nuostatų, sudarytį Sutartį su Pardavėju dėl Prekių įsigijimo Tinklapyje.
Pirkėjui atlikus visus Tinklapyje nurodytus būtinus veiksmus Prekių užsakymo pateikimui Pardavėjui, atitinkamame Tinklapio lange pateikiama Pirkėjo suformuoto Prekių užsakymo santrauka su tokia informacija:
užsakyta Preke (Prekių pavadinimai, dydis, spalva, kiekis, kt.);
vieneto ir bendra užsakomų Prekių kaina, įskaitant pristatymo išlaidas ir papildomas išlaidas (jei tokių yra);
pasirinktas mokėjimo būdas;
prekių pristatymo būdas ir adresas.
Tuo atveju, kai nesilaikant Taisyklių reikalavimų, išsaugotais mokėjimų duomenimis pasinaudoja bet koks kitas asmuo (įskaitant atvejus, kai duomenys yra prarasti ir Pirkėjas nepranešė apie tai Pardavėjui) ir pasinaudodamas Paskyra pateikia Prekių užsakymą, laikoma, kad šias Prekes užsako ir (ar) įsigyja Pirkėjas.
Visais atvejais, prieš patvirtindamas Prekių užsakymą šiame Prekių pirkimo-pardavimo taisyklių skyriuje nustatyta tvarka, Pirkėjas privalo susipažinti su užsakymo pateikimo metu galiojančia Taisyklių redakcija bei išreikšti savo sutikimą dėl jų, kaip nurodyta Taisyklių 1.4 punkte. Prekių užsakymas galės būti pateiktas ir gautas Pardavėjo apdorojimui tik tokiu atveju, jei Pirkėjas patvirtino, jog susipažino ir sutinka su Taisyklėmis. Visais kitais atvejais, kai Pirkėjas nesutinka su Taisyklėmis arba tam tikra jų dalimi, jis neturi teisės užsakyti Prekių Tinklapyje.
Susipažinęs su Taisyklėmis bei įsipareigojęs jų laikytis, Pirkėjas patvirtina, jog neprieštarauja, kad Taisyklės Pirkėjui atskirai raštu (popierinėje formoje) pateikiamos nebus, nebent Sutarties šalys susitartų kitaip. Nuoroda į aktualią Taisyklių redakciją pateikiama prieš sumokant už Prekę(-es), žymint laukelį „Su tinklapio pirkimo-pardavimo taisyklių dokumentais susipažinau, įskaitant Prekių pirkimo pardavimo taisykles ir Privatumo politiką, taip pat sutinku su jų sąlygomis ir įsipareigoju jų laikytis.” Visais atvejais, Pirkėjas, norėdamas išsisaugoti Taisykles gali jas atsispausdinti arba kreiptis į Pardavėją elektroniniu paštu getintouch@pulsaar.lt
Patvirtindamas Pirkėjo pateikto Prekių užsakymo gavimą apdorojimui, Pardavėjas išsiunčia automatiniu būdu sugeneruotą pranešimą, kuriame pateikiami visi esminiai Prekių užsakymo duomenys. Atitinkamas Pardavėjo pranešimas išsiunčiamas Pirkėjui jo užsakyme nurodytu elektroninio pašto adresu.
Gavęs tolimesniam apdorojimui ir vykdymui Pirkėjo Prekių užsakymą, Pardavėjas nedelsdamas patikrina, ar Prekių užsakyme nurodytos Prekės yra Pardavėjo sandėlyje. Jeigu visų ar dalies užsakytų Prekių Pardavėjas negalės pateikti Pirkėjui šiose Taisyklėse nustatyta tvarka, Pardavėjas informuos Pirkėją apie atitinkamą Prekių užsakymo būseną ir jo vykdymą (dalinį vykdymą arba viso Prekių užsakymo anuliavimą). Bet kuriuo atveju, jei užsakymo Pardavėjui nepavyksta įvykdyti dėl objektyvių priežasčių (techninių kliūčių, prekių trūkumo ir pan.), Pardavėjas pasilieka sau teisę ne vėliau nei per 4 (keturias) darbo dienas nuo Pirkėjo patvirtinto Prekių užsakymo pateikimo apdorojimui (šio skyriaus 3.4 punktas) ir mokėjimų operatoriaus patvirtinimo apie įvykdytą mokėjimą gavimo momento (Taisyklių 4.7 punktas) atšaukti tokį užsakymą ar jo dalį, įskaitant dėl aplinkybių, išdėstytų 3.15 punkte toliau (Pardavėjas dės visas pastangas, siekiant kaip įmanoma anksčiau informuoti Pirkėją apie Prekių užsakymo statusą).
Patvirtindamas Pirkėjo pateikto Prekių užsakymo vykdymą, Pardavėjas išsiunčia automatiniu būdu sugeneruotą pranešimą „Tavo užsakymas išsiųstas!“ (ar analogišką nuorodą, išreiškiančią Pardavėjo įsipareigojimą parduoti Prekę (-es)). Atitinkamas Pardavėjo pranešimas išsiunčiamas Pirkėjui jo nurodytu elektroninio pašto adresu.
Pardavėjas pareiškia, kad priimami vykdymui bei vykdomi bus tik tie Prekių užsakymai, kurie bus Pirkėjo pateikti Tinklapyje teisingai. Teisingai pateiktas užsakymas reiškia visų būtinų užsakymo pateikimui ir vykdymui Pirkėjo duomenų nurodymą. Dėl to Prekių užsakymas nebus vykdomas, jeigu:
Pirkėjas pateiks neteisingą ar netikslų Prekių pristatymo adresą;
Pardavėjas nesugebės užmegzti ryšio su Pirkėju Prekių užsakyme nurodytu kontaktinio telefono numeriu arba elektroninio pašto adresu;
Pirkėjas neteisingai pateiks Prekių užsakymą;
Pardavėjas pagrįstai pripažins, kad pateikiant Prekių užsakymą Pirkėjas bando(-ė) sukčiauti; sukčiavimu laikomas kiekvienas Pirkėjo veiksmas, susijęs su užsakymo pateikimu ir vykdymu, kuris pažeidžia taikytinus teisės aktus, kaip antai: Tinklapio (platformos) apsaugos pažeidimas, Tinklapio sistemos naudojimas ne pagal paskirtį, apsimetinėjimas kitu asmeniu.
Kartu su Pirkėjo Tinklapyje pateiktu Prekių užsakymu šios Taisyklės, įskaitant ir visus kitus dokumentus, kurie laikomi Taisyklių neatsiejama dalimi tampa tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaryta Sutartimi, kuri abiem Sutarties šalims yra privalomas teisinis dokumentas.
Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas šiose Taisyklėse numatyta tvarka gauna Pardavėjo patvirtinimą dėl Prekių užsakymo vykdymo (šio skyriaus 3.12 punktas) ir galioja iki visiško įsipareigojimų pagal Sutartį įvykdymo.
Pardavėjas patvirtina, jog Pirkėjo dėl Prekių užsakymo ir Sutarties sudarymo pateikta Asmeninė informacija bus naudojama Prekių pirkimo-pardavimo sandorių Tinklapyje sudarymo ir vykdymo tikslais, vadovaujantis Pardavėjo privatumo politikos nuostatomis.
ATSISKAITYMAS UŽ PREKES
Prekių kainos Tinklapyje ir Prekių užsakyme nurodomos prie konkrečios Prekės oficialia Lietuvos Respublikos valiuta, vadovaujantis taikytinų teisės aktų reikalavimais. Prekės kaina pateikiama įskaičiavus taikomus mokesčius (t.y. apima mokesčius), įskaitant PVM ir kitus mokesčius (jeigu jie taikomi).
Pardavėjas siūlo pirkti Prekes Tinklapyje su pristatymu Lietuvos Respublikos teritorijoje. Tuo atveju, jeigu atskiru Pirkėjo ir Pardavėjo susitarimu, Prekės pristatomos už Lietuvos Respublikos ir (ar) Europos Sąjungos ribų, pats Pirkėjas bus atsakingas už mokesčių, susijusių su Preke, sumokėjimą, įskaitant, bet neapsiribojant, bet kokius importo, muito, PVM ir kitus mokesčius, jeigu jie taikomi, nebent susitariama kitaip.
Tinklapyje nurodytoms Prekėms taikomos nuolaidos nesumuojamos, išskyrus atvejus, kai konkrečios nuolaidos ar akcijos taisyklės numato kitaip ir tai aiškiai nustatyta bei skelbiama Tinklapyje ir (ar) Taisyklėse ir (ar) bet kuriame kitame Pardavėjo su Prekių pirkimu-pardavimu susijusiame dokumente.
Į Prekių kainą Prekių pristatymo išlaidos yra įtrauktos (įeina), nebent Tinklapyje aiškiai nustatyta ir skelbiama kitaip. Jeigu Prekių užsakymo pateikimo dieną prie pristatymo būdo pasirinkimo yra papildomai taikomos ir nurodytos Prekių pristatymo išlaidos, tokiu atveju, taikytinos Prekių pristatymo išlaidos nurodomos ir pateikiamos Pirkėjui Prekių užsakymo patvirtinimo metu.
Atsiskaityti galima naudojantis elektroninės bankininkystės paslaugomis. Atsiskaitymai galimi euro valiuta. Mokėjimai apdorojami naudojantis MakeCommerce.lt mokėjimų platforma.
Atkreipiame Jūsų dėmesį, jog atsiskaitant už Prekes vienu iš Tinklapyje siūlomų apmokėjimo būdu, gali būti taikomos atitinkamame interneto tinklapyje, į kurį būsite nukreipiamas, numatytos tinklapio naudojimo ir asmens duomenų tvarkymo taisyklės.
Prekės yra pradedamos rengti pristatymui ir pradedamas skaičiuoti Prekių pristatymo terminas (t.y. prasidės Prekių užsakymo vykdymas), tik po to, kai Pardavėjas gaus mokėjimų operatoriaus patvirtinimą, kad Jūsų mokėjimas įvykdytas. Jeigu Prekių kaina negali būti nuskaityta iš Pirkėjo banko sąskaitos dėl bet kokių priežasčių (kaip pvz., neteisingai nurodyti mokėjimo duomenys ir pan.), Pirkėjui siunčiamas pranešimas apie nepavykusį mokėjimą. Tokiu atveju Pirkėjui suteikiama galimybė įsgyti išsirinktas Prekes dar kartą. Pirkėjui neįvykdžius pareigos atsiskaityti už Prekes per numatytą terminą, bus laikoma, kad Pirkėjas atsisako Sutarties (Pirkėjo užsakymas atšaukiamas) ir Pardavėjas neturi Pirkėjui jokių įsipareigojimų, kylančių iš šios Sutarties.
Kiekvienu atveju, kai pateikiamas Prekių užsakymas, Pirkėjas, gauna sąskaitą-faktūrą per „Shopify“ sistemą ir/ar popierinę sąskaitą-faktūrą ne vėliau kaip iki Prekių pristatymo Pirkėjui momento.
Susipažinęs su Taisyklėmis bei įsipareigojęs jų laikytis, Pirkėjas patvirtina, kad sutinka ir neprieštarauja, jog sąskaitos faktūros Pirkėjui gali būti pateikiamos tiek elektroniniu būdu tiek popierinėje formoje. Pirkėjas sutinka gauti elektronines sąskaitas faktūras (prilyginamas popierinėms Sąskaitoms faktūroms) už Prekes. Pirkėjas taip pat sutinka, kad sąskaitos faktūros jam būtų siunčiamos Prekių užsakymo metu nurodytu el. pašto adresu. Sąskaitos faktūros aukščiau nurodyta forma pateikiamos Pirkėjui ne vėliau kaip iki Prekių pristatymo jam momento.
Pirkėjas turi teisę pakeisti Tinklapyje nurodytą Prekės kainą po Pirkėjo užsakymo pateikimo tuo atveju, jeigu tai yra susiję su techninėmis informacinės sistemos klaidomis Tinklapyje. Pardavėjui, aukščiau išdėstytomis aplinkybėmis, pakeitus Prekės kainą, Pardavėjas nedelsdamas informuoja apie tai Pirkėją bei suderina su juo tolesnį Prekės užsakymo vykdymą. Jeigu Pirkėjas su šiame punkte aptartu Prekės kainos pakeitimu nesutinka, Pirkėjo užsakymas anuliuojamas, o tuo atveju, jeigu Pirkėjas Pardavėjui jau yra sumokėjęs Prekių kainą ir (ar) Prekių pristatymo išlaidas, tokios sumokėtos sumos grąžinamos Pirkėjui.
PREKIŲ PRISTATYMAS
Prekės gali būti pristatomos Pirkėjui tik Lietuvos Respublikos teritorijoje, išskyrus atvejus kai Pirkėjas ir Pardavėjas raštu susitaria kitaip.
Užsakytos Prekės perduodamos Pirkėjui, pristatant Prekes Pirkėjo nurodytu Prekių pristatymo adresu per Pirkėjo pasirinktą vieną iš Pardavėjo siūlomų ir pasitelktų Prekių pristatymo paslaugas teikiančių kurjerių tarnybų (Kurjeris). Prekės siunčiamos ir jas galima atsiimti pasirinktame paštomate ir/ar Pirkėjo nurodytu pristatymo adresu.
Prekių pristatymo mokestis (jeigu taikomas ir (ar) taikomas priklausomai nuo Pirkėjo pasirinkto Prekių perdavimo būdo) yra aiškiai nurodomas Tinklapyje Prekių užsakymo pateikimo momentu.
Jeigu su Pirkėju nesusitarta kitaip, Prekės parengiamos perduoti ir (ar) pristatomos Pirkėjui per terminus, nurodytus pranešime, kuris atsiunčiamas po Prekių užsakymo. Terminai skaičiuojami nuo aplinkybių, aptartų šių Prekių pirkimo-pardavimo taisyklių 4.7 punkte, atsiradimo dienos. Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais Prekių pristatymas gali vėluoti ir Prekių užsakymo įvykdymo trukmė gali trukti ilgiau. Bet kuriuo atveju, kai Pirkėjas yra Vartotojas, Pardavėjas įsipareigoja pristatyti jam Prekę ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) dienų nuo Sutarties sudarymo dienos.
Jeigu Prekių neįmanoma pristatyti Pirkėjui arba Pirkėjas neatsiėmė siuntos dėl aplinkybių, priklausančių nuo Pirkėjo (Pirkėjas nurodė neteisingą pristatymo adresą, Pirkėjas neatsiėmė siuntos dėl pasibaigusio siuntos saugojimo termino, Pirkėjo neįmanoma rasti nurodytu adresu, neįmanoma susisiekti su Pirkėju ir kt.) Prekės pakartotinai nesiunčiamos ir grąžinamos Pardavėjui, o Pirkėjas apie tai informuojamas el. paštu arba telefonu. Tokiu atveju laikoma, kad Pirkėjas atsisako Sutarties ir Pardavėjas neturi Pirkėjui jokių įsipareigojimų, kylančių iš šios Sutarties, išskyrus grąžinti visas Pirkėjo sumokėtas sumas - Prekių kainą, o kai Sutartis buvo sudaryta su Vartotoju, taip pat ir Prekių pristatymo išlaidas.
Po prekės atsiėmimo – Prekių priėmimo – perdavimo patvirtinimo, laikoma, kad Prekės buvo perduotos Pirkėjui tinkamos būklės ir be pažeidimų. Pirkėjas patvirtina, jog jam yra žinoma aplinkybė, kad, nuo šio momento, Prekių atsitiktinio žuvimo ir (arba) sugedimo rizika pereina Pirkėjui. Jeigu daiktai perduodami vežėjui, kurį pasirinko Pirkėjas, o Pardavėjas nesiūlė tokio pristatymo, tokiu atveju rizika pereina Pirkėjui, nuo momento kai Prekės perduodamos vežėjui.
Prekių kiekis ir jų įpakavimas tikrinami Prekių perdavimo Pirkėjui metu. Prekių perdavimo metu nustačius Prekių kiekio trūkumą, Prekių ir (ar) Prekių pakuotės pažeidimus, tokius trūkumus privalote nurodyti Pardavėjui t.y. nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją raštu Tinklapyje ar Taisyklėse nurodytais kontaktiniais rekvizitais, kaip tai aptarta šių Taisyklių 6.1 punkte. Tokiu atveju pažeidimai, atsiradę dėl Pardavėjo kaltės, šalinami Pirkėjo ir Pardavėjo suderinta tvarka ir terminais. Vėliau pretenzijos dėl Jums perduotų Prekių kiekio ir (ar) įpakavimo nepriimamos.
PREKIŲ KOKYBĖS GARANTIJA
Pirkėjas privalo informuoti Pardavėją elektroniniu paštu getintouch@pulsaar.lt apie nustatytus Prekių kokybės (pakuotės pažeidimai, kiekio neatitikimas, defektai ir pan.) trūkumus nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 1 (vieną) darbo dieną nuo Prekių perdavimo jam dienos ir grąžinti ją pardavėjui, kaip nurodyta 7.1 punkte (kitu atveju, praėjus nustatytam terminui, Pirkėjas neturės teisės pateikti Pardavėjui pretenzijų dėl akivaizdžių perduotų Prekių trūkumų). Atkreipiame Jūsų dėmesį į tai, kad minėtas punktas netaikomas tais atvejais, kai Pirkėjas kreipiasi dėl Tinklapyje aiškiai nurodytų defektų, taip pat, kai Tinklapyje buvo aiškiai nurodyta, kad parduodamos Prekės yra su pažeista pakuote ir, atitinkamai, Prekės parduodamos už mažesnę kainą. Laikoma, kad užsakydamas tokias Prekes, Pirkėjas sutinka jas pirkti nurodytomis aplinkybėmis ir ateityje negali reikšti reikalavimų ar pretenzijų Pardavėjui dėl tokių Prekių pakuotės ar Prekės pažeidimų ar trūkumų.
Jei kai kurioms Prekėms galios jų gamintojo suteikta kokybės garantija, tai tokios garantijos sąlygos bei konkretus terminas (trukmė) ir (ar) kitos sąlygos, įskaitant sąlygas garantijos netaikymui, nurodomos tokių Prekių aprašymuose ir (arba) kartu su Prekėmis pateikiamose garantinėse knygelėse ir (arba) įsigijimo dokumentuose.
Jeigu tam tikroms Prekėms gamintojo kokybės garantija nėra suteikta, tokioms Prekėms galioja taikytinuose teisės aktuose numatyta 24 (dvidešimt keturių mėnesių) Prekių kokybės garantija (įstatyminė garantija), kai Prekes perka Vartotojas, t. y. šių Prekių pirkimo-pardavimo taisyklių 6.2 punkte nurodytos gamintojo komercinės garantijos buvimas ar nebuvimas niekaip neapriboja Vartotojo teisės į Prekių kokybės garantiją pagal įstatymą.
Vartotojas, įsigijęs netinkamos kokybės (atsižvelgiant į trūkumus ir defektus aprašytus Tinklapyje) Prekę savo pasirinkimu turi teisę:
reikalauti iš Pardavėjo nemokamai pašalinti Prekės trūkumus arba Prekę pakeisti tinkamos kokybės Preke, arba
kai Taisyklių 6.4.1 punktas netenkinamas, reikalauti iš Pardavėjo atitinkamai sumažinti Prekės kainą; arba
kai Taisyklių 6.4.1 punktas netenkinamas, vienašališkai nutraukti Sutartį ir pareikalauti sugrąžinti sumokėtą Prekės kainą.
Šių Taisyklių 6.4.1. punkte yra nurodytos pirminės Pirkėjo, kaip vartotojo, teisės, kai Prekė yra netinkamos kokybės, išskyrus atvejus, kai egzistuoja Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.3641 str. 4 d. numatyti pagrindai, kuriais vadovaujantis Pirkėjas gali prašyti Pardavėjo netinkamos kokybės Prekės kainos sumažinimo arba vienašališkai nutraukti Sutartį bei pareikalauti Prekės kainos sugrąžinimo.
Pirkėjas supranta, kad Tinklapyje pavaizduotų Prekių spalva, forma ir (ar) kiti parametrai gali neatitikti realių Prekių formų, spalvos ir (ar) kitų parametrų dėl Pirkėjo naudojamo įrenginio techninių savybių.
Dėl to, tuo atveju, jeigu Jums reikėtų išsamesnės informacijos, patarimo ar nurodymų dėl mūsų Prekių, prašome kreiptis tiesiogiai į Pardavėją elektroniniu paštu (kontaktai skelbiami Tinklapyje bei šių Taisyklių pabaigoje).
SUTARTIES ATSISAKYMAS. PREKIŲ GRĄŽINIMO IR KEITIMO TVARKA
Prekes, visiškai neatitinkančias Tinklapyje esančio jų aprašymo ar sugadintas transportavimo metu (pakuotės pažeidimai, kiekio neatitikimas, defektai ir pan) Pirkėjas gali grąžinti Pardavėjui per 14 darbo dienų, laikantis šių sąlygų:
Prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
Prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
Pardavėjas apie Prekės defektus yra informuotas per 1 darbo dieną (Taisyklių 6.1 punktas);
Pirkėjas pateikė pirkimą patvirtinantį dokumentą;
Prekė buvo grąžinta Pardavėjui per 14 darbo dienų nuo jos perdavimo Pirkėjui su neapgadinta ant prekės esančia prekės kodo etikete.
Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Pirkėjo grąžinamas ar keičiamas Prekes, jei buvo nesilaikoma sąlygų, nurodytų šio skyriaus 7.1. punkte aukščiau. Atkreipiamas Pirkėjų dėmesys į tai, kad pagal taikytinų teisės aktų nuostatas, Pirkėjas, kuris yra vartotojas, yra atsakingas už Prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksnių / aplinkybių / veiksmų, atlikimo ar atsiradimo, kurie nebuvo būtini atlikti siekiant nustatyti, koks yra Prekės pobūdis, savybės, komplektiškumas ir (ar) kaip ji veikia. Todėl tais atvejais, kai Pirkėjas grąžina Prekę nesilaikydamas Prekių grąžinimo sąlygų, nurodytų šio skyriaus 7.1. punkte, Pardavėjas turi teisę įvertinti dėl to atsiradusį Prekės vertės sumažėjimą ir priimti Prekę, grąžinant Pirkėjui tik pinigų sumą, lygią sumažėjusiai Prekės vertei.
Jeigu Prekė grąžinama remiantis šių Taisyklių 7.1 punkte nurodytu pagrindu, Prekių grąžinimo išlaidas atlygina Pirkėjas, nebent su Pardavėju buvo susitarta kitaip.
Prekę, grąžinamą Taisyklių 7.1 punkte nurodytu pagrindu, galite išsiųsti per 5 dienas nuo susitarimo su Pardavėju dėl Prekių grąžinimo sudarymo elektroniniu paštu, siunčiant Prekę adresu: Eišiškių pl. 8A, LT-02184, Vilnius, Lietuva.
Pirkėjo sumokėta grąžinamų Prekių kaina pervedama Pirkėjui bankiniu pavedimu į Pirkėjo banko sąskaitą per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo grąžinamų Prekių perdavimo Pardavėjui dienos. Pardavėjas neprisiima atsakomybės dėl pavedimo už grąžintas Prekes vėlavimo ar nepadarymo, jeigu Pirkėjas klaidingai pateikia arba nepateikia grąžinimui reikalingų duomenų.
Prieš pradedant naudoti elektroninėje parduotuvėje įsigytas Prekes, Pirkėjas privalo perskaityti informaciją, nurodytą ant Prekių pakuočių ir instrukcijose.
Pardavėjas neatsako už Prekių savybių pokyčius, galinčius atsirasti dėl temperatūros pokyčio ar kitų nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių poveikio, pristatant Prekes Pirkėjui.
TAISYKLIŲ GALIOJIMAS IR KEITIMAS
Atitinkama Taisyklių versija įsigalioja nuo jose nurodyto momento – įkėlimo į Tinklapį datos nurodytos Taisyklių viršuje.
Pardavėjas turi teisę savo nuožiūra pakeisti, pakoreguoti ar papildyti Taisykles jose numatytu būdu, todėl Lankytojui naudojantis Tinklapiu ar Pirkėjui teikiant Prekių užsakymą bus taikomos Taisyklės, galiojančios Tinklapio naudojimo ar Prekių užsakymo pateikimo metu.
Pardavėjas nėra atsakingas už bet kokius nuostolius ar neigiamą poveikį, kurį patyrėte Jūs ar trečiasis asmuo dėl nežinojimo apie Taisyklių pakeitimus. Todėl mes skatiname Jus periodiškai pasitikrinti, ar Taisyklės nebuvo pakeistos. Jei po bet kokių Taisyklių pakeitimų Jūs nesutiksite su atitinkamais pakeitimais, Jūs galite nutraukti naudojimąsi Tinklapiu. Jūsų Prekių užsakymai, pateikti prieš įsigaliojant naujoms Taisyklėms, bus vykdomi remiantis ta Taisyklių redakcija, kuri galiojo ir su kuria Jūs sutikote Prekių užsakymo dieną.
Jeigu kuri nors Taisyklių nuostata prieštarauja teisės aktams arba pasikeitus teisės aktams tokia tampa, ar dėl kokių nors kitų priežasčių yra negaliojanti, ji nedaro negaliojančiomis likusiųjų atitinkamo Taisyklių dokumento nuostatų. Tokiu atveju Pardavėjas nedelsiant pakeis ją teisiškai veiksminga norma, kuri savo turiniu kiek įmanoma labiau atitiktų negaliojančios nuostatos ir atitinkamo Taisyklių dokumento tikslą.
TAIKYTINA TEISĖ IR GINČŲ SPRENDIMAS
Jeigu Lietuvos Respublikos teisės imperatyvios nuostatos, nereikalauja kitaip, Taisyklėms ir iš jų kylantiems ar su jomis susijusiems teisiniams santykiams yra taikoma (įskaitant klausimus dėl sudarymo, galiojimo, negaliojimo, vykdymo, nutraukimo ir atsisakymo) Lietuvos Respublikos teisė ir Taisyklės yra aiškinamos vadovaujantis šia teise.
Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria, kad visi su Sutartimi susiję ar dėl jos vykdymo, pažeidimo, nutraukimo ar negaliojimo kilę ginčai, pretenzijos ir (ar) nesutarimai sprendžiami derybų keliu. Jeigu susitarimo nepavyksta pasiekti derybomis, ginčai yra sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
Be Taisyklių 9.2 punkte aptartų Jūsų teisių dėl ginčų sprendimo, Jūsų skundas, susijęs su Prekėmis, kurias pirkote Tinklapyje, jei esate Vartotojas, gali būti sprendžiamas ne teismo tvarka. Dėl ginčo sprendimo alternatyvia (ne teismo) ginčų nagrinėjimo tvarka, savo skundą, susijusį su Tinklapyje įsigyta Preke, taip pat galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai https://www.vvtat.lt, vadovaujantis tarnybos nustatyta ir taikoma ginčų sprendimų tvarka, ar kitai atitinkamai ginčų sprendimo įstaigai, bei naudojantis elektroninio ginčo sprendimo svetaine, pasiekiama internetiniu adresu: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main.
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
Šios Taisyklės niekaip neriboja ir jokiais atvejais negali būti suprantamos kaip ribojančios Pirkėjo - Vartotojo teises, nustatytas Lietuvos Respublikos teisės aktuose. Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.
Pardavėjas įsipareigoja laikytis konfidencialumo, taip pat garantuoja asmens duomenų saugumą ir jų tvarkymą pagal Lietuvos Respublikoje galiojančių teisės aktų nustatytus reikalavimus, kaip tai numatyta Privatumo politikoje.
Pardavėjas siekia, kad Tinklapis veiktų nepertraukiamai ir be gedimų „toks, koks jis yra“ arba „koks yra prieinamas“ Taisyklių sudarymo momentu ir suteikia Pirkėjams ir Lankytojams prieigą prie jo be jokių aiškiai išreikštų ar numanomų garantijų ir patvirtinimų, įskaitant garantijų ir patvirtinimų dėl Tinklapio tikslumo, tinkamumo naudoti tam tikram tikslui, pavadinimo, nepažeidžiamumo ir kt. Jūs suprantate ir sutinkate, kad techniškai Pardavėjui neįmanoma nuolat užtikrinti visišką (100 %) Tinklapio prieinamumą ir atsisakote atitinkamų su tuo susijusių reikalavimų, jeigu jų būtų ar atsirastų.
Mes imsimės protingų priemonių, kad užtikrintume visos Tinklapyje pateiktos informacijos tikslumą, bet pažymime, kad nuomonės ir kita panaši informacija yra subjektyvaus pobūdžio. Mes esame atsakingi už mūsų Taisykles, bet nesame atsakingi ir negarantuojame visos informacijos tikslumo, išbaigtumo, aktualumo, taip pat nesame atsakingi už nuostolius ir žalą, kurie atsirado dėl to, kad Jūs pasitikėjote tokia informacija arba kas nors, kam Jūs perdavėte tokią informaciją, pasitikėjo ja.
Pardavėjas ar tretieji asmenys (paslaugų teikėjai) jokia forma neatsako Jums ar tretiesiems asmenims už bet kokius netiesioginius ar atsitiktinius nuostolius, bet kokį pajamų netekimą, verslo galimybių sumažėjimą arba įmonės reputacijos pablogėjimą, verslo ar pelno (tiek tiesioginį, tiek netiesioginį) praradimą, bei bet kokį reikalavimą, žalą ar nuostolius, kurie atsirado dėl Tinklapyje vykdomų ar su juo susijusių Jūsų veiksmų.
Jūs neturite teisės perleisti jokių iš Taisyklių dokumento kylančių ar su jais susijusių savo teisių ir pareigų tretiesiems asmenims be išankstinio raštiško ir aiškiai išreikšto Pardavėjo sutikimo. Pardavėjas turi teisę perleisti bet kokias teises ir pareigas pagal Taisyklių dokumentus be papildomo Jūsų sutikimo bet kokiam juridiniam asmeniui. Tokio perdavimo atveju, Taisyklių dokumentų nuostatos bus privalomos Pardavėjo teisių perėmėjams, užtikrinant ne mažesnės apimties garantijas ir (ar) teises, kurios suteikiamos Jums pagal Taisyklių dokumentus.
Pardavėjas turi teisę laikinai ar neterminuotai sustabdyti (nutraukti) Parduotuvės veiklą apie tai neinformavęs Pirkėjo.
KONTAKTAI
Jeigu turite kokių nors klausimų, pretenzijų ar reikalinga mūsų pagalba dėl Taisyklių aiškinimo ar jų taikymo, prašome kreiptis toliau nurodytais Pardavėjo kontaktais:
El. paštas: getintouch@pulsaar.lt
Tel. Nr.: +370 61247422
Adresas: Eišiškių pl. 8A,Vilnius, LT-02184, Lietuvos Respublika
Į visus Jūsų paklausimus, susijusius su šiomis Taisyklėmis ir pateiktus raštu, stengsimės atsakyti nedelsiant bet ne vėliau nei per 1 (vieną) mėnesį nuo prašymo gavimo dienos, išskyrus teisės aktuose ar šiose Taisyklėse nurodytas išimtis.